Iz Letuša po savinjski poti na Klopco ljubezni na Dobrovlje

ZA POHODNIKE IN POSAMEZNIKE

Opis pohodne poti skozi zakraselo planoto

Pričetek poti – Letuš
Pot se začne v Letušu, manjšem naselju, ki je stičišče Spodnje in Zgornje Savinjske doline in ga zaznamuje mogočen kamnit most čez reko Savinjo. Izpred Sulcerjeve hiše se povzpnete na manjšo vzpetinico, na kateri stojita podružnična šola in cerkev sv. Janeza Krstnika iz leta 1482. Pri mežnariji pri cerkvi se odpravite po poti v gozd. Pot nadaljujete skozi gozd, pri tem pa zaradi številnih razpotij pazljivo sledite markacijam, da ne zaidete s prave poti. Sprva dokaj zložna pot, se nato zmerneje vzpne in nas pripelje do kmetije “Olčnik”. Tu zaobidete hišo in takoj nasproti nje nadaljujete pot skozi gozd, le-ta pa se prične nekoliko strmeje vzpenjati.

Vzpon mimo razpotij Strmec in Covnik proti Klopci ljubezni
Po nekaj minutah zmernega vzpona vas pot pripelje na asfaltno cesto, katero le prečite in vzpon nadaljujete po lestvi ponovno v gozd. Med vzponom tako najprej prečkate razpotje Strmec in po zadnjem vzponu skozi gozd zopet pridete do asfaltirane ceste (pri skali). Sledite cesti v levo le za kratek čas, nato se po markirani bližnjici vzpnete do Covnikovega križa. Od tam se napotite po cesti levo v smeri Bezovca, do Klopce ljubezni, kjer je tudi popularna izhodiščna točka za jadralne padalce. Na Klopci ljubezni si vzemite čas zase, za sprostitev in čudovit razgled na občino Braslovče in Spodnjo Savinjsko dolino.

Proti Bezovcu
Od Klopce ljubezni vas le nekaj minut po cesti naprej loči od Bezovca. križišču ponovno desno. Pot nadaljujemo po razgledni asfaltni cesti, po kateri v nekaj minutah rahlega spusta prispemo do Doma na Dobrovljah.

Do Doma borcev in Črete
Od Bezovca vodi pot naprej do Doma borcev I. Savinjske čete na Dobrovljah, kjer se lahko osvežite in tudi okrepčate. Žig je spravljen v skrinjici pri vhodu v dom. Pohodniki lahko od Doma borcev nadaljujete svojo pot mimo Destovške kapele do Planinskega doma na Čreti in po poti obiščete še eno izmed dobroveljskih zanimivosti, cerkev, ki je posvečena sv. Janezu in Pavlu, zavetnikoma “zoper hudo uro”. Od tod se odpira lep razgled na Spodnjo Savinjsko dolino.

shape-ozadje
email-icon-visitbraslovce

Kontakt

Več informacij o pohodništvu in pohodnih izletih in poteh: